Blogosfera Canpol Babies! Kwiecień

Cześć!

Jedną z najbardziej znany marek, związanych z gadżetami, przyborami dla dzieci jest Canpol Babies.
Przyznam, że jest jedną z  moich ulubionych. Mam wrażenie, że osoby tam pracujące wiedzą,
co jest potrzebne mamom. I tu wygrywają!

Aktywizują także sferę blogową.
Postanowiłam zapisać się do Blogosfery Canpol Babies.

W ramach tego, organizują dwa projekty:

1) to testowanie produktów. Ciekawa sprawa oraz fajne doświadczenie! Szczególnie, że wiele z nas, mam, korzysta z opinii innych matek. W końcu, kto jak nie mama zna potrzeby dziecka oraz produkty do pielęgnacji, zabawy czy karmienia dzieci 😀

2) to nagroda w zorganizowanym konkursie! I to może być coś. Byłoby to wyzwanie dla mnie oraz dla Was! W kwietniowej edycji do testowania bądź wygrania jest elektryczna karuzela "Piraci". Tak, to cudo ze zdjęcia może trafić do mnie lub do Was! 



Trzymajcie za nas kciuki! Wszystkie szczegóły znajdziecie w linku, o tu >> Blogosfera Canpol Babies

Miłego weekendu! 

Komentarze

  1. widzę, że też bierzesz udział w blogosferze. zapraszam do mnie na www.muminpatchwork.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty